Ana Sayfa » Haber Turu » 5 kıtadan 315 Danone çalışanı İstanbul’daki Danone Campus’te buluştu

5 kıtadan 315 Danone çalışanı İstanbul’daki Danone Campus’te buluştu


Tüm dünyadan Danone çalışanları Danone Campus etkinliği kapsamında dünyanın farklı ülkelerinde her yıl 2-3 kez bir araya gelerek eğitim alıyor ve farklı kültürleri tanıyarak yeni deneyimler ediniyor. Mobil üniversite konseptinde 12 yıldır düzenlenen Danone Campus, bu yıl İstanbul’da 35 ülkeden 315 Danoneliyi bir araya getirdi.

Danone’nin 5 kıtaya uzanan tüm çalışanlarının gelişimi için hayata geçirdiği dünyanın ilk ve tek “mobil üniversitesi” Danone Campus’e 18-22 Kasım 2013 tarihleri arasında İstanbul ev sahipliği yaptı. Bu yıl 48.si düzenlenen organizasyonda 35 ülkeden 315 Danoneli bir araya gelerek hem fonksiyonel hem de liderlik becerilerini geliştirme fırsatını yakaladı. Tüm dünyadan Danone çalışanlarını yılda 2-3 kez farklı ülkelerde bir araya getiren Danone Campus, her fonksiyona yönelik özel eğitimlerin yanı sıra tüm hafta boyunca düzenlenen çeşitli etkinliklerle tüm dünyadaki Danoneliler arasındaki bağı güçlendirerek bilgi ve deneyim alışverişine olanak sağladı.

Danone Türkiye ekibinden de 68 çalışanın katıldığı Danone Campus özel konuk konuşmacılarıyla da Danonelilerin ufkunu genişletti. Grup Danone İcra ve Yönetim Kurulu Üyesi, Operasyondan Sorumlu Başkan Yardımcısı Bernard Hours, Grup Danone’nun tarihçesi ve bugünkü konumu hakkında bilgi verdikten sonra hem kendi kariyeri hem de şirketle ilgili soruları yanıtladı. Ayrıca dünyaca ünlü Psiko-İllüzyonist Mathieu Sinclair, zihin oyunlarıyla dolu büyüleyici bir gösteri sergiledi.

Danone Campus farklı ülkelerden kültürleri kaynaştırıyor

12 yıldır devam eden Danone Campus’un fikir babası Grup Danone Eğitim ve Gelişim Direktörü Thierry Bonetto, etkinliğin temel amaçlarını şöyle özetliyor: “Amacımız çalışanların şirket hakkında yeni şeyler öğrenmelerine, networking oluşturmalarına ve şirket içi sosyalleşmelerine olanak vermek ve çalışanların kendi işleri dışında grup şirketlerinde neler yapıldığını görmelerini sağlamak.” Dijital iletişim çağında yüzyüze iletişimin de önemini vurgulayan Bonetto, “Danonelilerin bir araya gelerek bilgilerini paylaşması eşsiz bir deneyim sağlıyor” dedi ve şöyle devam etti: “Danone Campus’un amaçlarından biri de kültürü paylaşmak. İstanbul ve Türkiye birçok kültürü içinde barındırıyor. Ayrıca Türkiye genç bir nüfusa sahip, dolayısıyla çalışanlar da genç. Biz de pek çok çeşitliliği içinde barındıran çalışanlarımızın enerjisini paylaşmak istedik. Farklı insanlarla tanışmak ve yeni deneyimler edinmek için İstanbul çok güzel bir şehir.”

OKU ➤  Knorr, 1 Milyon Çocuğa Okul Yemeği Bağışlayacak

Danone Campus bugüne kadar Fas, Mısır, Çin, Japonya, Endonezya, Brezilya ve Arjantin gibi farklı kıtalardaki ülkelerde düzenlendi. Danone Campus bu yönüyle çalışanlara farklı kültürleri ve iş yapış biçimini tanıma fırsatı sunuyor.

Danone Türkiye Süt Ürünleri İnsan Kaynakları Direktörü Burçin Şengün, Danone Campus’ün ayrıcalıklı eğitim içeriğine işaret ederek şöyle devam etti: “Danone Campus programı kapsamında jenerik eğitim programlarına rastlayamazsınız, kapsam her yıl pazar dinamiklerini ve Danone’nin iş yapış şeklini etkileyecek eğilimleri gelişim programlarına yansıtacak şekilde hazırlanıyor. Finans’ta çalışan Danonelilere yönelik “İş Sonuçlarına Etki Eden ve Değişime Liderlik Yapan Güçlü Finans”, tümüyle ilişki yönetimine odaklı “Fonksiyonlararası Proje Liderliği”, “Dijitale Dalış Çalıştayı” ve “Değişim Liderliği” bunlardan birkaçı. O sene düzenlendiği ülkedeki faaliyetlerinin yerinde görülmesi, iyi uygulamaların paylaşılması ve Genel Müdürleri’nin şirket stratejilerine ilişkin paylaşımlarıyla tüm katılan Danonelilere ilham veren Danone Campus, farklı coğrafya ve ülke kültürlerini birbirine bağlayan Danone’un kendine has kültür ve değerlerini bizzat tecrübe etmenin de en güzel yolu.”

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir